Minä laitan tänne nyt sähköpostiosoitteen jos joku haluaisi tilata jotain juttuja, on siis tuolla palkissa oikealla!

Mieluimmin jotain kudottua tai virkattua, ompelussa en ole niin hyvä että uskaltaisin tehdä jotain muille kuin omalle väelle kun se jälki ei ole aina kovin hyvä...:)

Kutomalla onnistuu normaalit perusjutut, kirjoneule, palmikkoneule, pitsineule (yleensäkin ottaen taitaa olla ihan kaikki mahdollista, en nyt keksi mikä ei olisi...).

Haarukkapitsillä tulee kauniita huiveja ja lasten peittoja.

Virkkaamalla samoin menee kaikki mahdollinen pitsiliinoista pannulappuihin.

Eli voin tehdä jotain perusjuttuja tai sitten jos vaikka itsellä on joku malli jonka saa minulle toimitettua vaikka sähköpostina tai netissä on joku malli jonka haluaa.

Koska minä joudun varmaan hankkimaan langat etukäteen, toivoisin samalla tavalla kuin toimisi huuto.netissä eli maksu etukäteen ja sitten ostan lankaa ja teen, lähetän 1-2 viikon aikana ellen toisin ilmoittele.

Langoista esittäisin toiveena sen että langat olisivat novitan, koska niitä minä saan ostettua tuosta kaupungista mutta jotkut erikoisemmat langat voi olla vaikeita hankkia. Jos kuitenkin itsellä on joku määrätty lanka mielessä niin silloin täytyy pohtia kuinka sen suhteen onnistuu hankkiminen ja pitäisikö langat vaikka lähettää minulle (mikä tietysti tulee suhteettoman kalliiksi monessa tapauksessa).

Lankojen värikartat ja lankavaihtoehdot löytyvät täältä

Tietysti saa sitten kysyä jos ei ole ihan varma mikä lanka sopiva mihinkin jne...

Ja sitten... Kun tai jos joku haluaa tilata jotain, en halua määritellä mitään hintaa sen kummemmin kuin että kerron paljonko lanka maksaa ja postikulut tulee olemaan, jokainen voi sitten maksaa työstä sen verran kun ajattelee että itse haluaisi jos tekisi vastaavanlaista. Mielestäni käsityön hinta on kamala määritellä koska jokainenhan sen arvostaa eri lailla eikä oikeaa hintaa ole edes olemassa.

Kaikenlaista saa ehdottaa ja kysyä, kerron sitten jos menee niin vaikeaksi ettei vain onnistu millään!

Minä odottelen innolla puikot ja koukut ojossa, ihanaa jo jos saisi jotain tekemistä tästä, siis olenhan minä tehnyt koko ajan kaikkea mutta ihan että olisi vähän kuin työtä :)

 

Niin se kuvien laittamisen estää se, että tämä minun koneeni on niin vanha ja varmaan tehotonkin että sillä ei voi laittaa kuvia, täytyisi siis olla ensin parempi kone ja sitten vielä kamera joten on aika mutkan takana se homma...